Huolto

Suosittelemme ottamaan yhteyttä tuotteen myyneeseen Genelecin jälleenmyyjään takuuhuoltoon liittyvissä asioissa.
Takuun ulkopuolisissa huoltoasioissa ja muissa teknisissä asioissa sinua palvelee Genelecin pääkonttori Iisalmessa.
Mikäli tarvitset teknistä tukea tai kaiuttimesi kaipaa huoltoa, ota yhteyttä suoraan Genelecin pääkonttoriin täyttämällä oheinen lomake ja palaamme asiaan mahdollisimman pian.
Siirry lähettämään tukipyyntö ›
Pyrimme huollossa materiaalien ja resurssien viisaaseen käyttöön, ja siksi hyödynnämme joissakin huoltotoimenpiteissämme käytettyjä osia. Toimivuuden ja laadun varmistamiseksi, testaamme osat ja tuotteet aina huoltoprosessin yhteydessä
Voit ottaa meihin yhteyttä myös WhatsAppin välityksellä:
Sähköturvallisuustiedote 3 / 2025
Seuraavien mallien 1.3.2024 jälkeen valmistetut yksiköt saattavat olla vaikutuksen alaisia:
4040A, 7360A, 7370A, 7380A, 7382A, 8040B, 8050B, 9301B, 9401A, 8381A, 1237A, 1238A, 1238DF, 1234A, 1235A, 1236A, G4A ja G5A.